Subject: Kaubandus-Tööstuskoja pöördumine seoses maksuvabade piirmäärade tõstmisega
From: "Marko Udras" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: "Mait Palts" <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Jun 2024 14:54:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kaubandus-Tööstuskoda pöördus selle aasta jaanuaris Rahandusministeeriumi
poole ettepanekutega tõsta välislähetuse päevaraha maksuvaba piirmäära
ning isikliku sõiduauto kasutamise hüvitise maksuvaba piirmäära. Lisaks
tegime selle aasta veebruaris ettepaneku tõsta töötaja tervise
edendamiseks tehtavate kulutuste maksuvaba piirmäära ning täiendada
tervise edendamiseks tehtavate maksuvabade kulutuste nimekirja.

Saime 1. aprillil Rahandusministeeriumilt vastuse, et ministeerium on
hetkel maksuvabade piirmäärade tõstmise võimalikkust analüüsimas. Kuna
viimasest vastusest on möödas üle 2,5 kuu, siis soovime teada, kas analüüs
on tänaseks valminud ning kui on, siis palume võimaluse korral jagada
analüüsi tulemusi. Kui analüüs ei ole veel valmis, siis mis ajaks saab see
valmis.

Meie pöördumisega saab täismahus tutvuda kirja lisas.

Parimate soovidega

Marko Udras
Poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda

E-post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

+372 604 0070

 <https://www.koda.ee/>

 <http://www.koda.ee/> www.koda.ee    <http://www.ettevotluskonkurss.ee/>
www.ettevotluskonkurss.ee    <http://www.estonianexport.ee/>
www.estonianexport.ee    <http://www.enterprise-europe.ee/>
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>
<https://www.linkedin.com/company/ecci/mycompany/>
<http://www.enterprise-europe.ee/>  <https://een.ec.europa.eu/>